af hvor svmarkedet er Overfoverr Ideelt set ønsker Mourinho flere nye spillere, med Victor Lindelof,

af hvor svmarkedet er Overfoverr Ideelt set ønsker Mourinho flere nye spillere, med Victor Lindelof,

• 0 Ответов
  • 7 Просмотров

*

Оффлайн JanineB002

• 212
  • 0
  • I am Donnell from Vancouver. I am learning to play the Lute. Other hobbies are Auto racing. Here is my webpage [url=http://www.fashionradicalsnews.com]fotbollskläder[/url]
    • Просмотр профиля
af hvor svmarkedet er Overfoverr Ideelt set ønsker Mourinho flere nye spillere, med Victor Lindelof, en central forsvarer, hans andre friske underskrift hidtil denne tætte sæson. Disse ville være en angribende spiller - sandsynligvis billige chelsea trøje Internazionales Ivan Perišić - og en defensiv midtbanespiller, Tottenham Hotspur Eric Dier eller Chelsea's Nemanja Matić. Men lederen sagde, at han ville slå sig ned for en, da Perišić var ​​den mest sandsynlige. Han pegede på startskuddet på £ 45m, som Manchester City betalte til Spurs for Kyle Walker, en ret-tilbage, som en indikation af, hvor svært markedet er. chelsea trøje 'Overførselsgebyrene overrasker mig ikke, virkelig. Jeg sagde, at der er stor økonomisk magt hos enhver klub. Det tillader klubber at sige nej. At sige betale hvad jeg vil eller du ikke får det, 'sagde han. 'Jeg kan forestille mig, at byen gerne vil betale 25 millioner kroner til Kyle, men de fik at vide, at dette er prisen. 'Muligheden er at betale eller ej. Jeg er vant til klubben og betaler store beløb til store spillere. Nu betaler alle store beløb til gode spillere. Der er forskel mellem gode spillere og store spillere. 'Problemet er, at vi har fire spillere, der ikke kan spille fodbold nu, ikke engang træner [den skadede Marcus Rojo, Ashley Young, Luke Shaw og Ibrahimović, som er friagent]. Så det ser ud til, at vores gruppe er stor, men det er ikke, og tiden til deres opsving er virkelig lang. Marcos har ingen chance før december som et eksempel, så vores hold er ikke så stor.