Trots att det är ljust i karaktär, verkar Klinsmanns knep ha ett allvarligt syfte bakom det, efterso

Trots att det är ljust i karaktär, verkar Klinsmanns knep ha ett allvarligt syfte bakom det, efterso

• 0 Ответов
  • 13 Просмотров

*

Оффлайн OscarFreel

• 447
  • 0
  • Hi, everybody! I'm Portuguese female :). I really like Volleyball!
    • Просмотр профиля
Trots att det är ljust i karaktär, verkar Klinsmanns knep ha ett allvarligt syfte bakom det, eftersom amerikanska intresset i VM når oöverträffade nivåer. Lagets seger över Ghana lockade den största amerikanska TV-publiken för en fotbollsmatch - 16 miljoner - och den efterföljande roten med Portugal toppade det på nästan 25 miljoner tittare. Om arbetsgivare betraktar Klinsmanns begäran Belgien landslagetströja före Tyskland matchen i Recife förväntas siffrorna bli ännu högre.
Trycket har äntligen sagt till och Luis Suárez har slutat, lämnar världscupet chastened och osäker på sin framtid i fotboll. Medlemmar av den skuggiga kabalens avsikt att missbruka Uruguay-anfallaren borde inte fira ännu. även om Luis Suárez ifråga är Luis Fernando Suárez, Honduras tränare.
Sverige vm tröja
Ett 3-0-nederlag till Schweiz menade att Suárez team hade avslutat botten i Grupp E efter i följd nederlag till Frankrike och Ecuador.
'Tyvärr fick vi inte det resultat vi hoppades på,' sa Suárez på FIFA-webbplatsen. 'Hela landet är besviket och jag är ledsen för att vi inte lyckades nå nästa omgång. Det var vår dröm. Jag fattade beslutet att gå ner för fem minuter sedan. Det är dags för en förändring.
'Den nya tränaren har en bra trupp till sitt förfogande, vi har bra unga spelare och vi är på rätt spår. Jag kommer att ta positiva minnen från denna erfarenhet och jag kommer alltid att vara en Honduras-fan.'
Suárez ledde Ecuador till de senaste 16 vid VM 2006 men kunde inte upprepa den framgången i Brasilien.